Balvan Rudná

Příčná 1031/4
252 19 Rudná
Email: info(zavináč)balvan.cz

Kontakty/INFO | Napište nám!

Hurá za krokodýly !!

Sobota 19. 11. 2011, 17.48 od Anti | Výpravy | 229x
obrazek

Tento podzim byla družinka Lvů velmi aktivní: byli jsme na výstavě Art of Can, v lanovém centrum ve Zbirohu, na veletrhu modelářství a vyráběli jsme vlastní díla z plechovek. Završením skautského podzimu byla víkendová výprava na Písecko.

Ve čtvrtek 27.10. se kluci (Eidam, Grimly, Matěj, Bobeš a Kuba) sešli se Sárou na nádraží v Berouně a vyrazili vlakem směr Vrcovice, což je malá vesnička kousek od Písku. Anti, Petr a Tonda vyrazili autem, které měli plné proviantu. Ubytování jsme totiž měli zamluvené ve skautské chatě ve Vrcovicích v krásném lese nad řekou Otavou. Cesta z nádraží na chatu byla trošku dramatická, protože již byla tma a chata byla v příkrém kopci. Naštěstí Anti s Petrem stihli ještě za světla označit cestu odrazkami a oplotit lanem a pak Petr dovedli Lvi bezpečně do chaty. Večer kluci strávili seznamováním se s chatou a zejména zjišťováním jak zatopit v kamnech a v krbu aniž by vykouřili všechny obyvatele. Pátek dopoledne jsme strávili hledáním pramene vody a přípravou jídla. Odpoledne, po té co kluci umyli nádobí, jsme vyrazili podél řeky Otavy za naší první keškou, která byla schovaná ve svahu asi 2 km od naší chaty. Když jsme přišli zpátky, kluci pokáceli suchý strom, abychom doplnili zásoby dřeva a večer při dobré večeři fazolí a buřtů jsme hráli Monopoly. V sobotu jsme však vyrazili za kýženými krokodýli do Protivína. Nejdříve jsme šli 5 km na nádraží, pak jsme jeli asi 20 min vlakem a za chvíli jsme již byli v krokodýlí zoo. V krokodýlí zoo je 21 druhů krokodýlů z 23 existujících. Prohlídka se nám velmi líbila a byla nesmírně zajímavá. Krokodýli jsou nebezpečná zvířata a člověk k nim má respekt, i když je vidí za sklem. Po návštěvě krokodýlí zoo jsme ještě navštívili Expozici exotické přírody Památníku města Protivína, kde nás provedla teta Anti. Cílem expozice je ukázat pestrost a různorodost přírody a to nejen pod mořskou hladinou ale i na poušti a na savanách ale také i pralesích. Po všem tom chození jsme se již těšili na sladkou přestávku a pak cestu zpátky do Písku. Zde jsme se ještě zastavili u muzea Křížíkovy elektrárny a pak již hurá domů. Večer jsme opět strávili nad monopoly a bylo nám líto, že již další den jedeme domů. V neděli jsme tedy vše zabalili, uklidili chatu, umyli nádobí, ještě našli jednu kešku ve Vrcovicích a pak nám již nezbývalo nic jiného než dát batohy na záda, vylézt nemilosrdný kopec a jít na vlak. Víkendovka se nám velmi povedla. Počasí bylo krásné a občas jsme i zahlédli sluníčko. Velmi se nám líbila chata, kde jsme spali a byli jsme rádi, že nám ji písečtí skauti půjčili a samozřejmě výlet za krokodýli byl úžasný. Už se moc těšíme na další víkendovku.

Anti

««« Předchozí text: Malý adventní jarmark
Následující text: Reportáž z 1. ročníku Malého adventního jarmarku, »»»
Na úvodní stránku

0 komentářů

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu

K textu nebyl napsán žádný komentář.

Přidej komentář!

Gravatar povolen.

Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|

Komentáře jsou moderované = ZOBRAZÍ JE AŽ ADMINISTRÁTOR!!!
(Z důvodu častých útoků SPAM robotů)

Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.